Friday, December 13, 2013

My Virtual Closet (Part 1)

Hi everyone,

Happy Friday! I'm just saying a quick hello and hope you are fighting off the Winter Blues. If Santa Clause was real, I would beg him for a warmer and brighter winter this year!

Although I do highly appreciate many beautiful designer pieces, but sometimes either they are over my budget or not available in Canada, so I'd purchase them with my mind and put them in my virtual closet. During this holiday season, I will share some stunning items (at least I think so) with you in separated parts. If you have the budget, I'd say pull the trigger and go for it. But if you are just like me, well, we don't have to owe something to be able to appreciate it. Right? Okay, let's get started. As you may know, light pink will be a very big hit this Spring. So why not now let this warm and cozy colour lighten up your closet (or virtual closet)?

嗨,亲们,
周五好!我就想跟你们打声招呼,希望你们在这个郁闷的冬季里都过得开心。如果圣诞老人是真的话,我一定会求他今年给我们一个暖一点,亮一点的冬天!

尽管我对很多设计师的美丽高端产品和服饰都很欣赏,但是要么我就没那个钱去买,要么东西在加拿大就买不到。所以每当这个时候,我就会在脑海里把它买下来,然后放在我的“抽象衣橱”里。在今年的这个节假日里,我会分期给你们介绍一些我认为很不错的东西。如果,你们有那个经济能力的话,我鼓励你,买!但如果你像我一样的话,我说啊,咱们不用拥有它,也能欣赏它,是吧?今天我会像大家介绍几款淡粉色的东西。你们可能也知道,淡粉色在明年春季将会非常流行。所以,为什么不提前在你的衣橱(或抽象衣橱)里增添点颜色呢?


No comments:

Post a Comment